De effecten van de coronamaatregelen zijn voelbaar in de gehele samenleving en raken ondernemers en bedrijven in alle sectoren, ook in de architectenbranche. De gezondheid van onze medewerkers en klanten is, naast de continuïteit van onze dienstverlening, onze hoogste prioriteit.
Graag informeren wij u over de maatregelen die wij hebben genomen in de richting van onze medewerkers en arbeidsprocessen, om verspreiding van het virus zoveel als mogelijk te voorkomen. Met onze maatregelen volgen wij de richtlijnen van het RIVM.
We hebben besloten om fysieke
afspraken alleen te maken wanneer deze strikt noodzakelijk zijn. Indien nodig
kunnen afspraken via online conferentie plaatsvinden. Alle externe bezoekers hebben
beperkt toegang tot ons bedrijfspand tenzij in overleg met de
directie/medewerkers anders wordt besloten. Onze medewerkers werken indien mogelijk thuis. Soms zijn we dus beperkt bereikbaar.
Indien de ontwikkelingen rondom het virus er om vragen deze
besluiten te herzien, dan zullen wij ons beleid hier uiteraard op aanpassen en
wordt u hierover geïnformeerd.
Excuses voor het
eventuele ongemak, wij rekenen op uw begrip. Wij doen ons uiterste best om u
ook in deze periode de kwalitatieve dienstverlening aan te bieden zoals u dat
van ons gewend bent. Voor de actuele stand van zaken verwijzen wij u door naar
onze website www.architectenalliantie.nl.
Bij vragen en/of onduidelijkheden,
neem gerust contact op via info@architectenalliantie.nl of 0113 – 229356. Onze medewerkers staan
u graag te woord.
Wij vertrouwen erop dat deze beslissing zal bijdragen aan het indammen van het coronavirus voor het behouden van uw gezondheid en de gezondheid van onze medewerkers, hun familie en vrienden.
Wij hopen dat de
huidige situatie snel zal verbeteren en wensen iedereen veel sterkte en
gezondheid toe.
Directie / team
Architecten Alliantie